Okładka książki Kreowanie zachowań w organizacji

Kreowanie zachowań w organizacji

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
8385428658
EAN:
9788385428657
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Konflikty i stresy pracownicze, zmiany i rozwój organizacji
Wydawca:
format:
15.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
271
rok wydania:
2001
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25,29
 zł
Cena detaliczna:  
36,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na pracy z ludźmi i dla ludzi za pośrednictwem kształtowania zdrowych stosunków między nimi, które znakomicie ułatwiają wykorzystanie i rozwijanie ich twórczych możliwości dla dobra ich samych i organizacji, w których pracują. Książka ta może przydać się zarówno sprawującym już funkcje kierownicze, jak i tym, którzy jeszcze nie wiedzą, z czym to się tak naprawdę wiąże. Autor ma nadzieję, że jej lektura przyczyni się do podniesienia sprawności kierowniczej i wzrostu szans w dalszej karierze menedżerów, którzy – oprócz osobistego doświadczenia, wrodzonych zdolności i zdrowego rozsądku – cenią sobie także osiągnięcia nauki, mając świadomość, że inteligentne organizacje muszą być kierowane przez inteligentnych menedżerów rozsądnie łączących zdobycze wiedzy i sztuki

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj