Okładka książki Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

Kultura budowania relacji służbowych czyli etykieta biznesu w praktyce

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788381024204
EAN:
9788381024204
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
158
rok wydania:
2023
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35,46
 zł
Cena detaliczna:  
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,46
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki.
Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe.
Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:
skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych,
standardów zachowań w świecie biznesu,
różnic kulturowych,
norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc.
Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci.""
Ryszard Kajkowski
Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkcji oprogramowania w Polsce
Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku.
Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji.""
Justyna Głowacka
Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL | HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj