|
Kultura fizyczna jako źródło wartości produktuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788362726134
EAN:
9788362726134
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
288
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
30,80
zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,80 zł
OpisRecenzje
Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor -opisuje zjawiska na styku turystyki fizycznej korzystając z osiągnięć nauk ekonomicznych -podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką -ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną -akcentuje aspekt praktyczne omawianego zagadnienia Publikacja adresowana do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną aspekt społeczny oraz organizatorów imprez turystycznych aspekt ekonomiczno-marketingowy. Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|