Okładka książki Kultura profesjonalna menedżerów firm strukturalnych

Kultura profesjonalna menedżerów firm strukturalnych

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375459555
EAN:
9788375459555
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Teoria, badania, praktyka
Wydawca:
format:
17x25 cm
język:
polski
liczba stron:
264
rok wydania:
2019
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30,30
 zł
Cena detaliczna:  
45,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,08
Prezentowana Czytelnikowi książka składa się ze wstępu, czterech rozdziałów, zakończenia, bibliografii oraz załączników. Rozdział pierwszy zawiera teoretyczne podstawy badań kultury profesjonalnej, w tym: teorie profesji, profesjonalizacji i profesjonalizmu, teorię agencyjną, teorie ról oraz sieci społecznych, transakcyjną teorię wymiany, teorię ryzyka oraz teorię zaufania, a także podsumowanie metodą SWOT. Rozdział drugi obejmuje metodologiczne podstawy badań, w tym cel i przedmiot, problemy i hipotezy badawcze, a także metody, techniki i narzędzia badawcze oraz zmienne i ich wartości. W rozdziale trzecim zostały zaprezentowane otoczenie kulturowe przedsiębiorstwa OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o., analiza sektora firm działających w MLM z uwzględnieniem problematyki związanej z naukami społecznymi (istnieją bowiem opracowania z perspektywy nauk ekonomicznych, m.in. A. Warzęchy oraz A. Vogelgesang), a także zarys diagnozy stanu obecnego przedsiębiorstwa OVB w odniesieniu do organizacyjno-technicznych elementów oceny kultury organizacyjnej, takich jak: infrastruktura firmy, strategia, system planowania oraz struktura organizacyjna i procedury. Zostały w nim także uwzględnione elementy otoczenia politycznego, ekonomicznego, społecznego i technologicznego firmy. Ze względu na fakt, że badane przedsiębiorstwo jest ściśle związane z sektorem usług finansowych, aspekty społeczne były szczególnie brane pod uwagę. W rozdziale czwartym zostały przedstawione wyniki badań empirycznych oraz takie elementy personalne kultury organizacyjnej, jak: wartości, normy, przekonania, motywy, postawy i zachowania, zwyczaje, obyczaje, kulturowe wzorce zachowań, elementy wynikowe, tj. efektywność funkcjonowania, rozwój zawodowy, stosunki interpersonalne i sprawność komunikowania. W zakończeniu zaprezentowano wnioski z przeprowadzonych badań.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj