|
![]() Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788376018904
EAN:
9788376018904
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
172
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
51,12
zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,12 zł
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|