|
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326479830
EAN:
9788326479830
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
14,5x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2019
wysyłka:
niedostępny
44,96
zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,96 zł
OpisRecenzje
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.
Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|