|
![]() Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326479830
EAN:
9788326479830
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
14,5x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2019
wysyłka:
niedostępny
44,69
zł
Cena detaliczna:
59,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,69 zł
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.
Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Brak recenzjix
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|