|
Marketing mixNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
praca zbiorowa
ISBN:
9788361059332
EAN:
9788361059332
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Podstawowe zasady marketingu
Wydawca:
format:
10,5x16 cm
język:
polski
liczba stron:
120
rok wydania:
2008
wysyłka:
niedostępny
9,48
zł
Cena detaliczna:
14,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,48 zł
OpisRecenzje
Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|