Okładka książki Marketing polityczny Studium porównawcze

Marketing polityczny Studium porównawcze

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
8301147377
EAN:
978830114737201
oprawa:
Miękka
Wydawca:
PWN
format:
16.6x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2006
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
35,80 zł
Produkt niedostępny
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj