|
![]() Marketing polityczny Studium porównawczeNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
8301147377
EAN:
978830114737201
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.6x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2006
wysyłka:
niedostępny
31,52
zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,58 zł
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|