|
Marketing polityczny Studium porównawczeNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
8301147377
EAN:
978830114737201
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.6x23.8cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2006
wysyłka:
niedostępny
33,08
zł
Cena detaliczna:
41,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,08 zł
OpisRecenzje
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|