|
Marketing polityczny Studium porównawczeNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788301147372
EAN:
978830114737203
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2011
wysyłka:
niedostępny
31,51
zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
OpisRecenzje
Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|