|
Marketing usług zdrowotnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375563344
EAN:
9788375563344
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
304
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
38,10
zł
Cena detaliczna:
51,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,10 zł
OpisRecenzje
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ,,marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|