|
Marketing usług zdrowotnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326441103
EAN:
9788326441103
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
92
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
36,24
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,24 zł
OpisRecenzje
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga:
- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,
- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,
- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,
- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|