|
![]() Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiPNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-02-13635-1
EAN:
9788302136351
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna
Wydawca:
format:
242x170x11mm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
69,90
zł
Produkt niedostępny
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|