Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-02-13635-1
EAN:
9788302136351
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna
Wydawca:
format:
242x170x11mm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
69,90
 zł
Produkt niedostępny
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Strona korzysta z plików cookies, w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dowiedz się więcej w sekcji Polityka plików cookie.