|
Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiPNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-02-13635-1
EAN:
9788302136351
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna
Wydawca:
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2016
wysyłka:
3 - 5 dni
66,80
zł
OpisRecenzje
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|