|
Marketing w ochronie zdrowiaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788376412337
EAN:
9788376412337
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
176
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
32,59
zł
Cena detaliczna:
40,01 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,59 zł
OpisRecenzje
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|