|
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-246-5644-8
EAN:
9788324656448
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Wydawca:
format:
14.0x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
27,09
zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,09 zł
OpisRecenzje
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.Tom Peters Prosimy nie przeszkadzać! Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne ""przeszkadzajki"" w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów - bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący - a co za tym idzie, nieskuteczny - sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z ""wkurzonych klientów"" zrobić ""zachwyconych znajomych"".Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).W tej książce człowiek, którego czasopismo ""BusinessWeek"" nazwało ""największym przedsiębiorcą ery informacyjnej"", wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem - przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|