| 
                         | 
                
                     
        Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
978-83-246-5644-8                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788324656448                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Miękka                         
                        
                        
                            podtytuł:
                         
                        
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
14.0x20.5cm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
232                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2014                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    26,91 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        39,00 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,91 zł 
        
            Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.Tom Peters Prosimy nie przeszkadzać! Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne ""przeszkadzajki"" w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów - bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.Przepraszam, czy oni się naprzykrzają?Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący - a co za tym idzie, nieskuteczny - sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie!Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z ""wkurzonych klientów"" zrobić ""zachwyconych znajomych"".Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).W tej książce człowiek, którego czasopismo ""BusinessWeek"" nazwało ""największym przedsiębiorcą ery informacyjnej"", wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem - przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.Odwiedź jego blog na www.sethgodin.com !
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |