|
Marketingowe zarządzanie aptekąNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788326441141
EAN:
9788326441141
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
15.1x21.3
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
56,20
zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,20 zł
OpisRecenzje
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.
W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.
W książce omówiono:
- zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
- sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
- reguły ustalania cen,
- metody skutecznej komunikacji z pacjentami.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|