|
![]() Marketingowe zarządzanie aptekąNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788326411595
EAN:
9788326411595
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
51,02
zł
Cena detaliczna:
63,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,12 zł
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej apteki. W pracy zostały omówione zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i wynikające z nich praktyczne sposoby działania ilustrowane licznymi przykładami z życia aptek. Publikacja podkreśla szczególną misję zawodu farmaceuty, przedstawiając zarazem oczekiwania pacjentów oraz uwarunkowania ich procesów decyzyjnych. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku książka ta może być nieocenioną pomocą w procesie tworzenia i wdrażania własnej, unikalnej strategii rozwoju apteki. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie będzie inspiracją do wprowadzenia w aptekach wielu nowych rozwiązań, które przyniosą obopólne korzyści - zwiększenie zadowolenia pacjentów i obrotów aptek. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|