Okładka książki Matematyczne stacje zadaniowe klasa VI Czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?

Matematyczne stacje zadaniowe klasa VI Czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?

nowość
Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788365587916
EAN:
9788365587916
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
166x239 mm
liczba stron:
132
rok wydania:
2025
wysyłka:
48h
24,00
 zł
Cena detaliczna:  
30,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00

Z wielką przyjemnością prezentujemy trzecią część publikacji z serii Matematyczne stacje zadaniowe czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?, przeznaczoną dla uczniów klasy szóstej szkoły podstawowej. Tym razem zestaw obejmuje aż dziewięć działów tematycznych:

Liczby naturalne i ułamki

Liczby na co dzień

Prędkość, droga, czas

Figury na płaszczyźnie

Pola wielokątów

Procenty

Liczby dodatnie, liczby ujemne

Wyrażenia algebraiczne i równania

Figury przestrzenne

a każdy z nich tradycyjnie już występuje w dwóch wersjach: podstawowej oraz wzbogaconej o dodatkową aktywność. Proponowane rozszerzenia to m.in. kodowanie, zadania logiczne oraz łamigłówki, które mają za zadanie jeszcze silniej zaangażować uczniów oraz rozwijać ich umiejętności myślenia analitycznego i współpracy.

Stacje zadaniowe to nie tylko atrakcyjna forma powtórzenia materiału, ale także doskonały sposób na budowanie współpracy i zaangażowania uczniów. Dzięki pracy w ruchu i możliwości przemieszczania się między stanowiskami, uczniowie w naturalny sposób zaspokajają potrzebę aktywności fizycznej, a nauka przestaje być statycznym obowiązkiem. Dodatkowo, forma ta pozwala każdemu pracować we własnym tempie i zgodnie z własnymi możliwościami, co w praktyce oznacza lepsze dopasowanie do potrzeb konkretnego ucznia.

W zależności od warunków oraz pogody, stacje można rozmieścić w klasie, na korytarzu, a nawet na boisku szkolnym co czyni zajęcia jeszcze bardziej nietypowymi i intrygującymi. Samo oderwanie się od ławek i zmiana przestrzeni wyzwala w uczniach większą swobodę i otwartość w działaniu.

Stacje są tak zaprojektowane, aby uczeń mógł rozpocząć rozwiązywanie zadań od dowolnego punktu. Każde poprawnie wykonane zadanie zawiera wskazówkę dotyczącą kolejnej stacji. Jeśli przed zakończeniem trasy uczeń powróci do miejsca, w którym już był jest to sygnał, że gdzieś wcześniej popełnił błąd. To nie tylko mechanizm samokontroli, ale też znakomita okazja do refleksji nad procesem własnego rozumowania.

W każdej części publikacji znajdą Państwo również kartę pracy dla ucznia z miejscem na notatki, wyniki oraz rozwiązania która ułatwi porządkowanie informacji i pomoże w organizacji zadania.      

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj