|
Media a czytelnicyNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375259902
EAN:
9788375259902
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studia o popularyzacji czytelnictwa i uczestnictwie kulturowym młodego pokolenia
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
432
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
32,49
zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,49 zł
OpisRecenzje
Media i ich społeczna recepcja, czytanie jako czynność będąca przejawem praktyk społecznościowych, promocja sztuki słowa w dobie ekspansji kultury audiowizualnej - oto najważniejsze punkty odniesienia dla uczestnictwa w kulturze dzieci i młodzieży, które zostały podjęte w niniejszej książce.
Ze wstępu
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|