Okładka książki Media a czytelnicy

Media a czytelnicy

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375259902
EAN:
9788375259902
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studia o popularyzacji czytelnictwa i uczestnictwie kulturowym młodego pokolenia
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
432
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32,49
 zł
Cena detaliczna:  
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,30
Media i ich społeczna recepcja, czytanie jako czynność będąca przejawem praktyk społecznościowych, promocja sztuki słowa w dobie ekspansji kultury audiowizualnej - oto najważniejsze punkty odniesienia dla uczestnictwa w kulturze dzieci i młodzieży, które zostały podjęte w niniejszej książce. Ze wstępu

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj