| 
                         | 
                
                     
        Media masowe wobec przemocy i teorroryzmuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                
                
                        
                            ISBN:
                         
                        
9788375451467                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788375451467                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Miękka                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
16.0x23.0cm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
180                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2009                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    27,28 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        36,00 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,28 zł 
        
            W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |