|
Media studenckie w PolsceNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788363434496
EAN:
9788363434496
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
12,2x19,5 cm
język:
polski
liczba stron:
576
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
35,72
zł
Cena detaliczna:
50,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł
OpisRecenzje
Media studenckie w Polsce - geneza, ewolucja, współczesnośćPraca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe"".
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|