|
Medialny obraz rodziny i płciNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375712803
EAN:
9788375712803
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
15.5x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
214
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
24,15
zł
Cena detaliczna:
36,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,15 zł
OpisRecenzje
Zmiany, jakim podlega współczesna rodzina, nowe, w tym również genderowe spojrzenie na płeć, stereotypy z nią związane, role pełnione w rodzinie, związki partnerskie, zwłaszcza te jednopłciowe, są w ostatnim czasie przedmiotem nie tylko badań naukowców starających się opisywać i charakteryzować zachodzące przemiany, ale stały się tematem debaty publicznej toczącej się na wszystkich szczeblach życia społecznego, od gremiów politycznych po spotkania środowiskowe i towarzyskie.
Media masowe, zwłaszcza w swoich najpopularniejszych formach i przekazach, mogą utrwalać stereotypy i poglądy, gloryfikując tradycyjne modele i opinie, ale mogą też oswajać ze zmianami, ułatwiać ich zrozumienie, a w konsekwencji akceptację. Decyzje w sprawie własnych poglądów i ocen podejmuje jednak sam odbiorca.
Ze wstępu.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|