Okładka książki Messengers

Messengers

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9781847942371
EAN:
9781847942371
oprawa:
Miękka
podtytuł:
8 Ways to Get Heard
Wydawca:
format:
13.0x19.0cm
język:
angielski
liczba stron:
328
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45,33
 zł
Cena detaliczna:  
56,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33
Why can some people effortlessly command the attention of everyone in the room? What makes some individuals seem immediately credible and others appear inherently untrustworthy? And how is it that precisely the same idea can be enthusiastically embraced or roundly rejected depending on who has put it forward? When we talk to others, we assume that they are carefully weighing our words and arguments. But these are far from being the only factors that hold sway. In this groundbreaking new book, bestselling behavioural scientists Stephen Martin and Joseph Marks explore the eight powerful human traits that help determine whether what we have to say gets heard or lands on deaf ears. They show how seemingly irrelevant details about our demeanour influence others’ responses. They explain how trust is won, even when it may not be deserved. They show how the most trivial of signals – like the shape of our face, the shoes we wear or the car we drive – can influence how people respond to us. And in a world of uncertainty and fake news they demonstrate how, increasingly, the Messenger is the Message.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj