|
![]() Metafory w psychoterapii. Przewodnik praktykanowość
Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788382581935
EAN:
9788382581935
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Przewodnik praktyka
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2025
wysyłka:
48h
64,52
zł
Cena detaliczna:
74,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,74 zł
Metafory nie tylko pozwalają wyrazić złożoność myśli i emocji, lecz są również niezwykle skutecznym narzędziem psychoterapeutycznym. Niezależnie od podejścia ułatwiają klientom nawiązanie kontaktu z ich podstawowymi wartościami i zyskanie wglądu w specyficzne dla nich wyzwania, a także pomagają wzbudzić inspirację i motywację niezbędne do podjęcia świadomych działań na rzecz upragnionej zmiany. Jak zatem w pełni wykorzystać potencjał metafor w praktyce terapeutycznej? W tym wyczerpującym przewodniku psychoterapeuta Niklas Törneke łączy wiedzę z zakresu nauk behawioralnych i językoznawstwa, wyjaśniając, w jaki sposób i kiedy stosować metafory, aby zwiększyć skuteczność terapii. Przedstawia najważniejsze informacje na temat teorii ram relacyjnych (RFT) i przywołuje wyniki badań klinicznych, które dotyczą wykorzystania metafor w pracy terapeutycznej. Czytelnik znajdzie w tej książce narzędzia i strategie pomocne w tworzeniu metafor na potrzeby analizy funkcjonalnej, ustanawiania dystansu obserwacyjnego, ukierunkowania terapii czy budowania relacji terapeutycznej. Co najważniejsze, zawiera ona przykładowe metafory i ćwiczenia, które można wykorzystać podczas sesji, aby pomóc klientom wprowadzać trwałe zmiany w życiu. Praktyczne wskazówki, przykłady rozmów z klientami i narzędzia gotowe do zastosowania w codziennej pracy sprawiają, że niniejszy przewodnik to nieocenione wsparcie dla specjalistów w zakresie zdrowia psychicznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|