|
Mikroekonomia dla bystrzakówNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-283-3385-7
EAN:
9788328333857
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
230x175x20mm
język:
polski
liczba stron:
352
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
39,90
zł
Produkt niedostępny
OpisRecenzje
Najważniejsze koncepcje mikroekonomii
Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarządzający firmami wykorzystują mikroekonomię do analizy rynków od A do Z — nawet jeśli nie zdają sobie z tego sprawy.
W książce:
Małe podmioty tworzą wielkie rynki
Konsument to także Ty
Firmy to centra decyzyjne
Dobro społeczeństwa to także wartość
Warto myśleć strategicznie
Dr Lynne Pepall jest wykładowcą ekonomii w Tuft University. Od 1987 roku naucza mikroekonomii na studiach magisterskich i podyplomowych.
Peter Antonioni jest starszym wykładowcą na wydziale nauk o zarządzaniu i innowacji w University College w Londynie i współautorem drugiego wydania Ekonomii dla bystrzaków.
Dr Manzur Rashid pracuje w New College of the Humanities, gdzie wykłada mikro- i makroekonomię.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|