|
Moc koncentracji. Jak nauczyć się trudnej sztuki skupiania uwagiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-8252-200-6
EAN:
9788382522006
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak nauczyć się trudnej sztuki skupiania uwagi
Wydawca:
format:
225x150mm
język:
polski
liczba stron:
336
rok wydania:
2024
wysyłka:
48h
30,67
zł
Cena detaliczna:
49,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,22 zł
OpisRecenzjeŻycie, jakiego pragniesz, jest w twoim zasięgu, jeśli tylko zdołasz opanować sztukę koncentracji Lęk, stres, niepokój i strach to psychiczne plagi, które dręczą nie tylko nasz umysł, ale także ciało, przyczyniając się do powstawania takich dolegliwości jak choroby serca i otyłość. Dzięki opanowaniu jednej umiejętności - koncentracji - możemy raz na zawsze pokonać tych psychicznych dręczycieli. Dandapani spędził dziesięć lat w klasztorze klauzurowym, zdobywając bezcenną wiedzę na temat korzyści płynących z życia w skupieniu. W swoim praktycznym przewodniku przedstawia istotę mądrości, którą zdobył jako mnich. Prowadzi czytelnika krok po kroku, pomagając mu zrozumieć i okiełznać swój umysł. Dzięki jasnym definicjom i prostym ćwiczeniom (takim jak poranne słanie łóżka) uczy nas wykorzystywać siłę woli, kierować uwagą w obrębie umysłu i stopniowo włączać praktykę koncentracji w swoje codzienne życie, aby w rezultacie doprowadzić do jego trwałej zmiany. W świecie zdominowanym przez dekoncentrację ta książka pojawia się w samą porę, aby przypomnieć nam o wartości skupionej uwagi. ADAM GRANT, autor Leniwego umysłu, bestsellera z pierwszego miejsca listy "New York Timesa", i gospodarz podcastu TED WorkLife Dandapani jest hinduskim kapłanem (byłym mnichem), znanym na całym świecie mówcą i światowym ekspertem w dziedzinie wykorzystania umysłu do budowania życia pełnego celu i radości. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|