|
Modern Romance. Miłość w czasach InternetuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788363788094
EAN:
9788363788094
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:
format:
15.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
304
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
25,05
zł
Cena detaliczna:
35,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł
OpisRecenzje
Aziz Ansari, niezwykle popularny amerykański komik stand-upowy, z właściwym sobie poczuciem humoru napisał przezabawną książkę o randkowaniu w erze smartfonów i portali społecznościowych. Tezy poparł jednak badaniami, których nie powstydziłaby się niejedna książka naukowa! Bestseller „New York Timesa” już w czerwcu pojawi się w polskich księgarniach.
Książka została oparta na ogromnym projekcie badawczym przygotowanym przez Ansariego i profesora socjologii z Uniwersytetu Nowojorskiego Erika Klinenberga – setkach wywiadów oraz badań fokusowych przeprowadzonych w ciągu dwóch lat na całym świecie, od Tokio przez Paryż aż po Buenos Aires. Cel był konkretny, skoncentrowany wokół pytania: czy technologia i nieograniczone możliwości wyboru partnera rzeczywiście ułatwiają nam znalezienie drugiej połówki?
Na to i wiele innych pytań czytelnik znajdzie odpowiedzi w książce. Aziz nie ocenia, ukazuje różne aspekty relacji męsko-damskich (tych dotyczy książka) w sieci, czasem prześmiewczo, a czasem poważnie dzieli się swoimi rozważaniami. Pisze o sekstingu, zdradzaniu, szpiegowaniu i zrywaniu, cytuje najgorsze SMS-y ever, sprawdza, jak to robią w Buenos Aires, a jak w Tokio. Zabiera czytelnika w zaskakującą podróż po świecie współczesnych związków.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|