|
Moje „ja” i szkoła integracyjnaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788375873252
EAN:
9788375873252
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zjawiska ukrytego programu w nauczaniu uczniów niepełnosprawnych
Wydawca:
format:
15.8x23.7cm
język:
polski
liczba stron:
254
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
25,11
zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,11 zł
OpisRecenzje
Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania.
Publikacja konsekwentnie stara się powiązać problematykę ukrytego programu szkoły z zagadnieniami psychologicznego wpływu, jaki wywiera on na uczniów z niepełnosprawnościami oraz na ich myślenie o sobie oraz własnej niepełnosprawności.
Wnioski i diagnoza sytuacji opierają się na bezpośrednich relacjach osób zaangażowanych w realizację edukacji integracyjnej – nauczycieli szkoły integracyjnej oraz uczących się w niej niepełnosprawnych uczniów (czyli odbiorców ukrytego programu) oraz badaniach dotyczących ich percepcji zjawisk oraz reakcji psychologicznych. Prawdopodobnie jest to pierwsza przeprowadzona w taki sposób – jak najbardziej konkretny, a nie abstrakcyjny i czysto teoretyczny - próba zbadania zjawiska ukrytego programu w szkolnictwie integracyjnym.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|