|
![]() Moje „ja” i szkoła integracyjnaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788375873252
EAN:
9788375873252
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Zjawiska ukrytego programu w nauczaniu uczniów niepełnosprawnych
Wydawca:
format:
15.8x23.7cm
język:
polski
liczba stron:
254
rok wydania:
2010
wysyłka:
niedostępny
24,94
zł
Cena detaliczna:
38,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,94 zł
Książka przedstawia problematykę ukrytego programu szkoły integracyjnej z perspektywy interakcyjnej. W kontekście rozwoju i coraz większego znaczenia szkolnictwa integracyjnego w Polsce opracowanie naświetla ten słabo zbadany do tej pory aspekt jego funkcjonowania.
Publikacja konsekwentnie stara się powiązać problematykę ukrytego programu szkoły z zagadnieniami psychologicznego wpływu, jaki wywiera on na uczniów z niepełnosprawnościami oraz na ich myślenie o sobie oraz własnej niepełnosprawności.
Wnioski i diagnoza sytuacji opierają się na bezpośrednich relacjach osób zaangażowanych w realizację edukacji integracyjnej – nauczycieli szkoły integracyjnej oraz uczących się w niej niepełnosprawnych uczniów (czyli odbiorców ukrytego programu) oraz badaniach dotyczących ich percepcji zjawisk oraz reakcji psychologicznych. Prawdopodobnie jest to pierwsza przeprowadzona w taki sposób – jak najbardziej konkretny, a nie abstrakcyjny i czysto teoretyczny - próba zbadania zjawiska ukrytego programu w szkolnictwie integracyjnym.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|