|  |   Motywowanie do pracyNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! autor: 
                            ISBN:
                         
9788320817744                         
                            EAN:
                         
9788320817744                         
                            oprawa:
                         
Miękka                         
                            podtytuł:
                         
Teorie i instrumenty                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
16.0x23.6cm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
324                         
                            rok wydania:
                         
2008                         
                    wysyłka:
                 
                    niedostępny
                 45,46zł Cena detaliczna:   61,90 zł Produkt niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,46 zł 
            W jaki sposób sprawić, aby pracownik był wydajny i chętnie wykonywał swoją pracę? W książce autorka - ekspert w zakresie polityki personalnej - omawia w przystępny sposób wszystkie zagadnienia związane z motywowaniem pracowników. W tym celu przeprowadza analizę najistotniejszych koncepcji teoretycznych i modeli motywacji do pracy, wskazuje czynniki wpływające na motywację do pracy oraz doradza, jak kształtować system motywacyjny w organizacji i zapobiegać demotywacji. Dopełnieniem rozważań teoretycznych jest część praktyczna, zawierająca opis wyników badań na temat czynników motywacji do pracy w siedmiu organizacjach.
         Brak recenzjix 
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |