|
Motywowanie pracowników sektora bankowego w świetle przynależności pokoleniowejNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788381021050
EAN:
9788381021050
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
237x169 mm
język:
polski
liczba stron:
260
rok wydania:
2022
wysyłka:
niedostępny
54,98
zł
Cena detaliczna:
76,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,98 zł
OpisRecenzje
Publikacja omawia istotną w obecnych czasach kwestię zróżnicowania pokoleniowego w zespołach pracowniczych, ze szczególnym uwzględnieniem sektora bankowego, wraz z implikacjami tych różnic na motywację pracowników.
Na tym tle Autorka w szeroki sposób analizuje wartość motywatorów dostępnych w systemach motywacyjnych największych banków działających w Polsce, porównując je z oczekiwaniami i preferencjami pracowników generacji X, Y i Z. Co istotne, szczególna uwaga skupiona jest na znaczeniu roli przełożonego w motywowaniu pracowników badaniu poddano znaczenie, jakie dla podwładnych ma postawa szefa, jego zachowania wobec podwładnych oraz stosowany styl kierowania. Książka przeznaczona jest dla: menadżerów chcących zrozumieć różnice w motywowaniu podwładnych reprezentujących różne generacje; przełożonych, którzy chcą wzmacniać swój autorytet w zespole oraz skutecznie motywować podwładnych, dostosowując styl kierowania do ich potrzeb; pracowników chcących lepiej funkcjonować w zespołach multipokoleniowych; wszystkich, których interesuje kwestia motywacji i motywowania pracowników w kontekście motywacji zewnętrznej i automotywacji; zainteresowanych analizą sektora bankowego w kontekście przydatności funkcjonujących w nim rozwiązań motywacyjnych i niezbędnych z punktu widzenia pracowników zmian. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|