|
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych...Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788324678785
EAN:
9788324678785
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Wydawca:
format:
14x20,8 cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
25,70
zł
Cena detaliczna:
37,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,70 zł
OpisRecenzje
Marzy Ci się biznes na miarę Facebooka?Jeśli masz firmę lub właśnie ją zakładasz, jeśli pracujesz zawodowo i pniesz się po szczeblach kariery, jeżeli pociąga Cię podejmowanie śmiałych decyzji biznesowych i wywieranie rzeczywistego wpływu na działalność firmy, nadszedł wreszcie czas, żebyś przeszedł do ofensywy. W erze ciągłych przemian żadna firma nie może pozwolić sobie na bierność. Twoim zadaniem jest więc przeć do przodu niczym rekin, budować, zwiększać konkurencyjność, wprowadzać zmiany i innowacje, rewolucjonizować i zarabiać! Zasady wyłożone w tej książce pozwolą Ci uczyć się od uznanych firm i pokażą, jak można zostać najbardziej wpływowym człowiekiem w branży. Zacznij od pięciu prostych zasad i tak jak Mark Zuckerberg przekonaj się o ich skuteczności.Kieruj się pasją - pożytkuj nieprzebrane zasoby energii, by robić coś, w co naprawdę wierzysz.Pamiętaj o celu - nie poprzestawaj na stworzeniu świetnego produktu lub świetnej usługi, daj początek ważnemu ruchowi społecznemu.Dbaj o ludzi - twórz silne zespoły, które ziszczą Twoje marzenia.Stwórz innowacyjny produkt - złam wszystkie reguły i zmień wszystko wokół.Nawiązuj silne więzi - otaczaj się osobami, które pobudzą Twoją wyobraźnię i zapewnią siłę do działania. Ekaterina Walter jest innowatorką społecznościową w Intelu. Jako jedna z najbardziej wpływowych specjalistek z zakresu biznesu i marketingu regularnie pisuje do ""Mashable"", ""Fast Company"", ""Huffington Post"" oraz innych ważnych pism. W roku 2012 trafiła na listę ""25 Women Who Rock Social Media"" (25 najważniejszych kobiet w mediach społecznościowych). Zasiada w zarządzie Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) i jest aktywnym członkiem rady Thunderbird Global Council w Thunderbird School of Global Management.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|