|
![]() Myślę więc jestem 50 łamigłówek wspomagających myślenie wizualneNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-283-0782-7
EAN:
9788328307827
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
12x19,5 cm
język:
polski
liczba stron:
96
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
12,77
zł
Cena detaliczna:
19,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,80 zł
Moc obrazów dla Twojego mózgu!
Jak myśleć wzrokowo, czyli polepszyć wyobraźnię przestrzenną i zdolność wizualizacji
Obrazowe łamanie głowy, czyli 50 zadań na rozwinięcie umiejętności myślenia wzrokowego
Wyzwanie, czyli wspaniała rozrywka na deser
Czy tego chcemy czy nie, żyjemy w kulturze obrazkowej. Dzisiejsze czasy nie sprzyjają długiej lekturze i kontemplacji, a wszyscy wokół zdają się hołdować zasadzie: jeden obraz wart jest tysiąca słów. Od tego, jak radzimy sobie z wizualizacją własnych pomysłów, często zależy możliwość ich realizacji. Na szczęście myślenie wzrokowe, podobnie jak inne rodzaje myślenia, można wyćwiczyć i stale rozwijać. A jedną z najprzyjemniejszych form ćwiczenia tej umiejętności jest rozwiązywanie łamigłówek. Dzięki interesującym zadaniom zawartym w tej książce nauczysz się zwracać uwagę na szczegóły i dostrzegać wokół siebie różne wzorce.
Znajdziesz tu pół setki łamigłówek o różnym stopniu trudności. Wszystkie one mają jeden cel: poprawić Twoje umiejętności myślenia wzrokowego, nauczyć Cię analizować obrazy i wychwytywać ich ukryty sens oraz zwiększyć Twoje zdolności wizualizacji. Podczas ich rozwiązywania Twój mózg zacznie doceniać moc obrazów, a Ty będziesz świetnie się bawić. Zadania ułożone są od najprostszych do najtrudniejszych. A gdy już uporasz się z całą pięćdziesiątką, będziesz musiał szczerze odpowiedzieć sobie na zagadkowe pytanie o to, czy masz wizję... Podejmij wyzwanie!
Obrazkowy zawrót głowy!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|