|
![]() Myśli przewodnieNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788361040378
EAN:
9788361040378
oprawa:
Twarda z obwolutą
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
456
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
51,86
zł
Cena detaliczna:
75,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,86 zł
W trzech częściach książki rozważa Drucker takie problemy, jak działalność społeczna nie nastawiona na zysk, edukacja i informacja - wszystko, czego potrzebuje współczesny menedżer. W części pierwszej rozważane są wszelkie zagadnienia związane z zarządzaniem różnego rodzaju firmami. W części drugiej, autor radzi, jak poznać swoje mocne strony i atuty, swoje możliwości czasowe. Trzecia część koncentruje się na społeczeństwie, obwieszcza nadejście społeczeństwa przedsiębiorczości i obywatelstwa wyrażającego się przez działalność sektora społecznego.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|