|
Najważniejsi klienciNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788377460559
EAN:
9788377460559
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Key Account Management w praktyce
Wydawca:
format:
14.4x22.4
język:
polski
liczba stron:
319
rok wydania:
2011
wysyłka:
niedostępny
28,01
zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,01 zł
OpisRecenzje
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku ? klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych)- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe- nowoczesności i tradycji ? Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|