|
NeuromarketingNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788301183608
EAN:
9788301183608
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Wydawca:
format:
15.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2022
wysyłka:
niedostępny
42,56
zł
Cena detaliczna:
64,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,01 zł
OpisRecenzje
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|