|
![]() NeuromarketingNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788301183608
EAN:
9788301183608
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Wydawca:
format:
15.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2022
wysyłka:
niedostępny
42,57
zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,57 zł
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|