|
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać...Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-283-7370-9
EAN:
9788328373709
oprawa:
miękka
podtytuł:
Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Wydawca:
format:
240x190mm
język:
polski
liczba stron:
384
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
48,94
zł
Cena detaliczna:
89,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,94 zł
OpisRecenzje
Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
zbudować niezawodną strategię rozwoju
nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
działać według najlepszych modeli biznesowych świata
oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji
Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|