Okładka książki Nowa psychologia zarządzania.

Nowa psychologia zarządzania.

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-283-5938-3
EAN:
9788328359383
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej
Wydawca:
format:
210x140x12mm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23,43
 zł
Cena detaliczna:  
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,88
ak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych? Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament Nowej psychologii zarządzania stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję Akademię Menedżera na Krakowskiej Akademii (studia podyplomowe zbudowane m.in. na modelu coachingowego zarządzania) oraz ten podręcznik, jako projekty starannie przygotowane i użyteczne nie tylko dla menedżerów. Prof. zw. dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj