|
![]() Nowe ojcostwo. Jak być feministycznym tatą.Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-67216-32-6
EAN:
9788367216326
oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Jak być feministycznym tatą
Wydawca:
format:
205x142x20mm
język:
polski
liczba stron:
244
rok wydania:
2023
wysyłka:
48h
25,36
zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,44 zł
Zależy ci na tym, aby być dobrym ojcem, ale co to obecnie znaczy? Czym tata z XXI wieku różni się od swoich poprzedników? „Nowe ojcostwo” pomoże współczesnym mężczyznom stać się ojcami, jakich potrzebują ich synowie i córki. Nie bez powodu istnieją setki książek na temat rodzicielstwa – to zadanie trudne i wymagające. Ale większość z nich opowiada o tym, jak to jest być matką. A co z ojcami? Opierając się na badaniach z zakresu socjologii, ekonomii, filozofii, gender studies i własnych doświadczeniach, Jordan Shapiro postanowił wypełnić tę lukę. Eksploruje psychologię ojcostwa i podważa znane założenia dotyczące pochodzenia tak zwanych tradycyjnych ról rodzicielskich. Jakie paradoksy i sprzeczności tkwią w powszechnym rozumieniu ojcostwa? Czy nadszedł czas, aby przemyśleć niektóre aspekty bycia tatą? Zmieniają się normy dotyczące płci, a stare modele gospodarcze odchodzą w przeszłość. W rezultacie rodzicielstwo i życie rodzinne też ulegają przemianom. Najwyższy czas na aktualizację naszego zbiorowego rozumienia ojcostwa – i ogólnie męskości. O autorze: Dr Jordan Shapiro jest uznanym na świecie amerykańskim autorem i badaczem. Wykłada w Temple University's Intellectual Heritage Program, w latach 2012–2017 pisał dla „Forbes” na temat globalnej edukacji, cyfrowej zabawy i życia rodzinnego. Mieszka w Filadelfii z dwoma synami. Jest autorem „Nowego cyfrowego dzieciństwa”, książki o wpływie technologii na rozwój i wychowanie dzieci.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|