|
NudaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-23546-33-7
EAN:
9788323546337
oprawa:
miękka
podtytuł:
Ujęcie psychologiczne i humanistyczne
Wydawca:
format:
240x170mm
język:
polski
liczba stron:
312
rok wydania:
2020
wysyłka:
48h
38,90
zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,60 zł
OpisRecenzje
Żyjemy w czasie pandemii nudy. Nie sposób jej lekceważyć. Autor podejmuje ambitną próbę względnie kompletnego ujęcia tematyki nudy i podatności na nudę oraz nudzenia się. Pisze o nudzie w perspektywie psychologii i filozofii, ale także pedagogiki, socjologii, teologii i psychiatrii. Przedstawia definicje, teorie i typologie nudy, omawia sposoby pomiaru stanu nudy (nudzenia się) i nudy jako cechy (podatności na nudę) oraz opisuje częstość jej występowania. Rozważa negatywne konsekwencje przewlekłej (chronicznej) nudy, ale też pozytywne skutki nudy przelotnej (sytuacyjnej). Prezentuje także wyniki własnych badań nad nudą w ujęciu psychologicznym i socjodemograficznym oraz swoje refleksje teoretyczne dotyczące wewnętrznej struktury pojęcia nudy.
******
Boredom. A Psychological and Humanistic Approach
A broad approach to the subject of boredom, susceptibility to boredom and the state of being bored from a psychological, philosophical, pedagogic, sociological, theological and psychiatric perspective. The author shows terms, theories and the typologies of boredom, discusses the methods of measuring the state of being bored, examines boredom as a quality and describes its frequency. He reflects on the negative consequences of chronic boredom as well as the beneficial ones of situational boredom. He presents the results of his own research on boredom in Poland in the psychological and sociodemographic aspect and ponders on the theories about the internal structure of the notion of boredom.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|