|
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznegoNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375631647
EAN:
9788375631647
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
198
rok wydania:
2011
wysyłka:
niedostępny
39,10
zł
Cena detaliczna:
48,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,10 zł
OpisRecenzje
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.
Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|