Okładka książki Ochrona konsumencka przedsiębiorców

Ochrona konsumencka przedsiębiorców

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-8223-340-7
EAN:
9788382233407
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
A5
język:
polski
liczba stron:
194
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
71,27
 zł
Cena detaliczna:  
99,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,27

Od 1 stycznia 2021 r. ochroną konsumencką objęto przedsiębiorców jednoosobowych, w zakresie zawierania przez nich umów niebędących przedmiotem ich działalności gospodarczej.

 W publikacji omówiono w szczególności:

  • co w praktyce powinni zrobić sprzedawcy, by dostosować swoje wzory umów, regulaminy oraz procedury reklamacyjne do nowych przepisów,
  • jak należy rozumieć pojęcie umów zawieranych w ramach działalności gospodarczej, ale nieposiadających dla danego przedsiębiorcy charakteru zawodowego,
  • na jakie uprawnienia, będą mogli powoływać się przedsiębiorcy jednoosobowi,
  • jakie są różnice w interpretacji przepisów służących do tej pory ochronie konsumentów, gdy stosowane będą do przedsiębiorców.

W książce znalazło się także omówienie kwestii intertemporalnych.

   Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów i osób zajmujących się e-handlem, ponieważ nowe przepisy wymuszają zmianę treści umów i procedur reklamacyjnych. Zainteresuje także prawników praktyków, którym pomoże przygotować się do prowadzenia spraw uwzględniających znowelizowane przepisy.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj