|
Od cech osobowości do kompetencji savoir-etreNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788363527839
EAN:
9788363527839
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Rozwijanie samoświadomości w nauce języków obcych
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
250
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
32,54
zł
Cena detaliczna:
46,85 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,54 zł
OpisRecenzje
Nie zawsze się zdarza, że poważna praca naukowa może stać się obiektem zainteresowania szerokiej grupy odbiorców. W tym wypadku tak się właśnie dzieje. Praca łączy przymioty obszernego, klarownego wywodu, porządkującego wiedzę nt. samoświadomości w nauczaniu, z podejściem czysto badawczym: ważnych refleksji wynikających z wieloletnich badań własnych, przeprowadzonych w oparciu o dogłębną znajomość teorii i wzbogaconych własną cenną propozycją. Dlatego dobrze się stało, że dostępna będzie dla polskiego czytelnika. Glottodydaktyk znajdzie w niej interesujący wywód, zapełniający poważną lukę w badaniach naukowych i cenne źródło inspiracji do kolejnych analiz dotyczących kompetencji savoir-etre. Praktyk, który nie zawsze dostrzega, jak wielki może być wpływ zmiennych niejęzykowych na opanowywanie językowych kompetencji, zyska kompendium wiedzy nt. optymalizacji nauczania języków obcych. Łatwiej mu będzie przekonać ucznia, dlaczego warto „wmyśleć się w siebie”, pokazać, jak to uczynić, a samemu zyskać materiał do właściwej diagnozy i terapii własnych błędów.
Z recenzji prof. dr hab. Haliny Widły (Uniwersytet Śląski)
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|