|
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klientaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788328336896
EAN:
9788328336896
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Zarządzanie jakością obsługi klienta w praktyce
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2017
wysyłka:
niedostępny
34,03
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,03 zł
OpisRecenzje
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|