Okładka książki Ogilvy o reklamie

Ogilvy o reklamie

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-60652-22-0
EAN:
9788360652220
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
252x188x20mm
język:
polski
liczba stron:
226
rok wydania:
2007
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
46,56
 zł
Cena detaliczna:  
69,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,53
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ""najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej"" (magazyn ""Time""). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj