|
Ogilvy o reklamieNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-60652-22-0
EAN:
9788360652220
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
18x24,5 cm
liczba stron:
226
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
48,19
zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,19 zł
OpisRecenzje
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ""najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej"" (magazyn ""Time""). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|