|
PAKIET NOWE ŚCIEŻKI EDUKACJI / CO Z TĄ SZKOŁĄ / KOMPETENCJE BEZ TAJEMNIC / KIM JESTEŚMY A KIM MOGLIBYŚMY BYĆ / UCZYĆ SIĘ Z PASJĄNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-65897-49-7
EAN:
9788365897497
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Co z tą szkołą; Kompetencje bez tajemnic; Kim jesteśmy,a kim moglibyśmy być; Uczyć (się) z pasją
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
angielski, niemiecki
liczba stron:
892
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
54,94
zł
Cena detaliczna:
99,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,94 zł
OpisRecenzje
Zestaw książek poruszających ważne tematy dotyczące szkoły i wychowania. Dla nauczycieli i rodziców poszukujących nowych ścieżek w edukacji.
"Co z tą szkołą?" - Joachim Bauer
Ogromna część absolwentów opuszczających placówki edukacyjne nie nabywa w nich żadnej z tych cech, które przygotowują człowieka do życia: wiary w siebie, wewnętrznej motywacji, solidnej wiedzy oraz kompetencji społecznych i emocjonalnych. Badacz mózgu, lekarz i psychiatra, Joachim Bauer, pokazuje siedem nowych perspektyw, dzięki którym szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego.
"Kompetencje bez tajemnic" - Daniel Hunziker
Daniel Hunziker w zrozumiały sposób wyjaśnia społeczne, psychorozwojowe i neurobiologiczne aspekty uczenia się zorientowanego na kompetencje. Przedstawia sprawdzony schemat zawierający podstawowe kompetencje dla uczniów wszystkich lat obowiązkowego nauczania.
"Kim jesteśmy – a kim moglibyśmy być" - Gerald Hüther
Gerald Hüther, proponuje radykalną zmianę myślenia. W oparciu o wyniki badań nad mózgiem stawia prowokującą – i dla wielu mocno deprymującą tezę: Większość z nas to „niedorozwinięte wersje” własnych potencjałów i możliwości. Pokazuje z neurobiologicznej perspektywy, w jaki sposób każdy może stać się tym, kim naprawdę mógłby być, gdyby wykorzystał predyspozycje, jakimi rzeczywiście dysponuje.
"Uczyć (się) z pasją" - Pernille Ripp
Pernille Ripp zauważyła, że ciągłe sterowanie uczniami i narzucanie im metod pracy hamuje ich rozwój i pozbawia radości płynącej z uczenia się. Uznała wtedy, że powinna wziąć odpowiedzialność za dzieci, które przyszły do szkoły pełne entuzjazmu (a przynajmniej bez objawów niechęci do niej), a wyszły z podciętymi skrzydłami. Postanowiła odejść od tego, czego nauczyła się na studiach, zaufać swojej intuicji i poszukać własnej drogi do dobrej edukacji.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|