|
![]() Partycypacja kobiet w wybranych organizacjach przestępczychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788380171794
EAN:
9788380171794
oprawa:
Kartonowa Foliowana
Wydawca:
format:
16.6x23.9
język:
polski
liczba stron:
132
rok wydania:
2019
wysyłka:
niedostępny
17,04
zł
Cena detaliczna:
21,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,10 zł
OpisRecenzje
Autorka zajmuje się kwestią działalności kobiet w organizacjach przestępczych, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji terrorystycznych oraz włoskiej mafii. W ostatnich dziesięcioleciach coraz bardziej uwidacznia się kobieca partycypacja w działalności przestępczej. We współczesnym świecie, zaciera się już funkcjonujący do niedawna społeczny podział ról, oparty na patriarchalnym modelu rodziny, w którym to kobiety predestynowane były do opieki nad dziećmi i domem, a mężczyźni do robienia kariery oraz utrzymywania rodziny.
Współcześnie, kobiety z równymi sukcesami jak mężczyźni potrafią zapanować nad organizacją oraz zarządzać jej zasobami ludzkimi i wyznaczać cele działania i sposoby w jakie mają one być realizowane. Kobiety równie skutecznie jak mężczyźni posługują się bronią, a gdy trzeba zabić wroga, nie cofną ręki. Kobiety są w stanie zrealizować najbardziej brutalne i krwawe misje z pełną determinacją i bez jakichkolwiek oporów.
Rozważania autorki koncentrują się wokół następujących problemów:
• dlaczego kobiety nie są postrzegane jako przestępczynie?
• co sprawia, że kobiety są „zbrodniarkami idealnymi”?
• dlaczego kobiety są rekrutowane oraz same chcą wstępować w szeregi islamskich organizacji terrorystycznych?
• jakie role pełnią kobiety w islamskich organizacjach terrorystycznych?
• jaka jest motywacja kobiet angażujących się w funkcjonowanie mafii?
• jakie zadania spełniają kobiety we włoskiej mafii?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|