Okładka książki PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ

PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-283-5859-1
EAN:
9788328358591
oprawa:
twarda
Wydawca:
format:
14x20,8 cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2023
wysyłka:
48h
23,08
 zł
Cena detaliczna:  
39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,21
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz. Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej! Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej! Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats – przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, że bierzesz konkretne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj