Okładka książki Perswazja i manipulacja w komunikacji

Perswazja i manipulacja w komunikacji

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788381428408
EAN:
9788381428408
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wybrane zagadnienia
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
232
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32,42
 zł
Cena detaliczna:  
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,42
Komponowanie i interpretowanie komunikatów Różne realizacje zamiaru pragmatycznego Kod werbalny i niewerbalny Wypowiedź jako działanie. Akty mowy Akty mowy w tekście Skuteczność aktów mowy w komunikacji Przegląd terminów: nakłanianie, perswazja, propaganda, agitacja, manipulacja, stymulacja Orientacje w teorii perswazji Struktura działań perswazyjnych Skuteczność perswazji

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj