| 
                         | 
                
                     
        Poznaję emocje. Karty pracy dla dzieci...Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
978-83-8309-021-4                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788383090214                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Miękka                         
                        
                        
                            podtytuł:
                         
                        
Karty pracy doskonalące umiejętności rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
293x205x10mm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
60                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2023                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    48h
                 
            36,83 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        49,50 zł 
                    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,83 zł 
        Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 8–15 lat, przygotowują do zmierzenia się z zagadnieniem rozumienia emocji – własnych i innych osób. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy borykają się z trudnościami w sferze emocjonalnej. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - kiedy ludzie czują radość? - jak może wyglądać osoba, która czuje wstyd? - co może myśleć osoba, która odczuwa smutek? - co można powiedzieć osobie, która czuje strach? - jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami? Materiały pozwalają uczniom zdobywać wiedzę, jak zrozumieć intencję drugiej osoby, a podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy mają problemy z powodu niewystarczających kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - sposoby radzenia sobie ze złością - wczuwanie się w emocje innych - sytuacje wywołujące wstyd/strach - odczytywanie emocji z twarzy - formy okazywania radości/smutku. Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik emocji – pomoc do wizualnego przedstawienia procesu nauki rozpoznawania i nazywania uczuć - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. ublikacja wchodzi w skład cyklu, który tworzą również tytuły Znajdę przyjaciela i Buduję poczucie własnej wartości. Wszystkie trzy książki łączy motyw przewodni klocków, do którego odwołuje się oryginalne i atrakcyjne opracowanie graficzne tych kart pracy. Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |