|
Pozyskiwanie menedżerów do przedsiębiorstw międzynarodowychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788375261721
EAN:
9788375261721
oprawa:
Kartonowa Foliowana
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
170
rok wydania:
2007
wysyłka:
niedostępny
42,35
zł
Cena detaliczna:
52,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,35 zł
OpisRecenzje
Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw stawia przed menedżerami wiele wyzwań. Większa złożoność przeobrażeń podmiotów gospodarczych i instytucji oraz zmiana perspektywy zarządzania z krajowej na globalną skłaniają zatem do zadania następujących pytań: Czy kadra menedżerska jest przygotowana do odkrywania i wykorzystywania szans płynących z procesów umiędzynarodowienia gospodarki? Czy potrafi myśleć i działać według standardów rynków międzynarodowych i czy ma zdolność adaptacji do odmiennych kulturowo rozwiązań w sferze zarządzania kadrami?
Głównym celem tej publikacji jest pokazanie praktyki doboru menedżerów w firmach międzynarodowych działających w Polsce.
Szczegółowo omówiono w niej takie zagadnienia, jak:
międzynarodowy kontekst zarządzania kadrami,
procedura doboru kadr, formy rekrutacji, techniki i kryteria selekcji oraz metody wprowadzenia do pracy,
charakterystyka przedsiębiorstw międzynarodowych i motywy ich ekspansji na rynki zagraniczne,
profil kwalifikacyjny i typologia kadry menedżerskiej,
kontekst kulturowy procesu doboru menedżerów do firm międzynarodowych,
praktyczne aspekty doboru kadry menedżerskiej do firm międzynarodowych w Polsce.
Publikacja jest przeznaczona głównie dla menedżerów i praktyków zarządzania. Może okazać się użyteczna dla pracowników działów personalnych oraz firm doradczych, które zajmują się pozyskiwaniem menedżerów na kluczowe stanowiska.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|