|
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788324680375
EAN:
9788324680375
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
27,71
zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,71 zł
OpisRecenzjeNie czekaj na cud, nie licz na szczęśliwe przypadki! Masz w sobie niesamowity potencjał, ale czy potrafisz go przekuć w sukces? Jeśli naprawdę chcesz zmienić swoje życie na lepsze i wiesz, że nie ma drogi na skróty, a trwałe zmiany wymagają intelektualnego wysiłku oraz czasu, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwym objawieniem. Wystarczy odpowiednie nastawienie i wszystko stanie się zadziwiająco proste, a niesamowite rzeczy zaczną się dziać w Twoim życiu każdego dnia.Przełóż swoją zdolność do kreatywnego myślenia, wiedzę, talent, energię oraz osobowość na karierę zawodową, majątek i osobiste szczęście. Jeśli tylko na to pozwolisz, ten przewodnik po realizacji marzeń i osiąganiu życiowych celów wyjaśni Ci, jak to zrobić, i zmotywuje do działania. Będzie Ci wskazywał drogę, odkryje to, co w Tobie najlepsze, i wesprze w podejmowaniu trafnych decyzji. Twój sukces zależy od Ciebie.Napoleon Hill był amerykańskim pisarzem, prekursorem nowoczesnego rodzaju pisarstwa znanego jako literatura osobistego sukcesu. Jego najsławniejsze dzieło Myśl i bogać się (Onepress, 2006) jest jednym z bestsellerów wszech czasów. Prace Hilla poświęcone były badaniu mocy własnych przekonań i ich roli w odnoszeniu życiowego sukcesu. Jego książki cieszą się niesłabnącą popularnością i nadal sprzedają się w milionach egzemplarzy.W. Clement Stone wykorzystał zasady zawarte w książce Napoleona Hilla Myśl i bogać się i zbudował dzięki nim wartą miliony dolarów firmę ubezpieczeniową. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|